Przejdź do głównej treści

Wyniki wyszukiwania

  • Okres świąteczny to czas, kiedy cyberprzestępcy nie próżnują, wysyłając fałszywe wiadomości SMS lub e-mail. W ten sposób chcą doprowadzić do zalogowania się na fałszywej stronie internetowej danej instytucji i podania danych do karty płatniczej lub danych dostępowych do bankowości internetowej. Osz…
  • Szanowni Klienci, w celu zapewnienia najwyższego poziomu bezpieczeństwa proces aktywacji aplikacji mobilnej, począwszy od 11 grudnia 2023 r. będzie wymagał dodatkowej weryfikacji przez pracownika Banku. Użytkownik, chcący aktywować aplikację mobilną, powinien postępować zgodnie z komunikatami wyświ…
  • Szanowni Klienci, Bank Spółdzielczy w Czarnym Dunajcu informuje, że od dnia 08.11.2023 r. obowiązuje zmieniona godzina graniczna realizacji przelewów SORBNET - do godziny 14:50 w dni robocze dla przelewów przychodzących oraz wychodzących. Pełna tabela zawierająca godziny graniczne przelewów realizo…
  • Szanowni Klienci, W dniu 14.09.2023 została przeprowadzona aktualizacja systemu eCorpoNet w wersji przeglądarkowej oraz Java. Wersja przeglądarkowa systemu eCorpoNet wymaga zainstalowania nowej wersji oprogramowania SignNetHost dla poprawnego działania podpisu kwalifikowanego. Oprogramowanie jest d…
  • Szanowni Klienci, Od 1 stycznia 2024 r. kwota świadczenia wychowawczego zostanie podniesiona z 500 zł do 800 zł. Zakład Ubezpieczeń Społecznych, który wypłaca to świadczenie, sam zmieni jego wysokość, dlatego nie ma potrzeby składania dodatkowego wniosku. Wypłaty świadczeń w nowej wysokości będą re…
  • Szanowni Klienci, W trosce o bezpieczeństwo Państwa środków pieniężnych oraz transakcji realizowanych przez kanał bankowości elektronicznej, w dniu 08.08.2023 zostanie wprowadzona zmiana limitu szybkich płatności Express Elixir: limit dzienny transakcji: 8000,00 PLN. Ponadto przypominamy, że obowią…
  • Szanowni Klienci, Informujemy, że spółka Blue Media S.A., świadcząca usługi elektroniczne dla Banku, zostanie przekształcona w Autopay S.A. w dniu 28.08.2023r.
  • Szanowni Klienci, W poniższej tabeli przedstawiamy wysokość limitów, do jakich od 1 lipca 2023 r. Bank może nie stosować silnego uwierzytelnienia 3D-Secure dla internetowych transakcji niskokwotowych. Pojedyncza transakcja internetowa 100 PLN Suma transakcji internetowych 400 PLN Liczba następujący…
  • Szanowni Klienci, Uprzejmie informujemy, że od dnia 01.02.2024 r. obowiązywać będzie zmieniona taryfa opłat i prowizji dla Klienta indywidualnego. Prosimy o zapoznanie się z taryfami, które dostępne są w dziale "PRZYDATNE INFORMACJE" a następnie "Taryfa prowizji i opłat", bądź bezpośrednio po przej…
  • Szanowni Klienci, Bank Spółdzielczy w Czarnym Dunajcu informuje, że od dnia 05.10.2023 r. obowiązują zmiany dotyczące oprocentowania produktów bankowych, prosimy o zapoznanie się z dokumentacją dostępną na stronie internetowej Banku w zakładce Przydatne informacje – Tabela oprocentowania depozytów…
  • Szanowni Klienci, Informujemy, że przywrócono funkcjonalność usługi mojeID w aplikacji mobilnej mObywatel. Przepraszamy za utrudnienia.
  • Jeśli podejrzewasz, że ktoś uzyskał nieautoryzowany dostęp do Twojego konta, masz możliwość zablokowania dostępu do bankowości internetowej i mobilnej, oraz zablokowania możliwości wykonywania transakcji elektronicznych poprzez formularz blokowania dostępu, dostępny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygo…
  • Szanowni Klienci, Ze względu na ciągłe rozszerzanie sankcji gospodarczych coraz częściej pojawiają się trudności w realizacji transakcji z/do Federacji Rosyjskiej, Białorusi oraz Ukrainy (obecnie obwody: doniecki, ługański, zaporoski, chersoński). Mając na uwadze rosnące ryzyko sankcyjne, od dnia 1…
  • W Polsce trwają prace nad nowym wskaźnikiem referencyjnym stopy procentowej. Wskaźnik ten stosowany jest przy wyliczaniu oprocentowania kredytów, a także przy podawaniu kosztów produktów leasingowych, faktoringowych, inwestycyjnych czy ubezpieczeniowych. Oto co już dziś warto wiedzieć na temat nowe…
  • Szanowni Państwo, w związku z zamknięciem roku, w płatnościach internetowych wystąpią następujące zmiany: przelewy Express Elixir od godziny 19:00 dnia 30 grudnia 2022 (piątek) do godziny 24:00 w dniu 1 stycznia 2023 (niedziela) - nie będą realizowane, płatności BLIK będą realizowane w trybie zwykł…
  • Szanowni Klienci, W związku z jednogłośnym przyjęciem 28.11.2022 r. przez Radę Unii Europejskiej decyzji o dodaniu naruszania sankcji do unijnego wykazu przestępstw zamieszczonego w Traktacie o funkcjonowaniu UE, Bank Spółdzielczy w Czarnym Dunajcu podjął decyzję o wprowadzeniu kolejnych ograniczeń…
  • Express Elixir to system rozliczeń płatności natychmiastowych w Polsce, dostępny w bankowości elektronicznej eBankNet, umożliwiający natychmiastową realizację przelewu na konto w innym banku obsługującym system płatności Express Elixir. Zalety płatności Express Elixir to: szybkość – jest realizowan…
  • Express Elixir to system rozliczeń płatności natychmiastowych w Polsce, dostępny w bankowości elektronicznej eBankNet, umożliwiający natychmiastową realizację przelewu na konto w innym banku obsługującym system płatności Express Elixir. Zalety płatności Express Elixir to: szybkość – jest realizowan…
  • Szanowni Klienci, Informujemy, że w związku z rozwojem mobilnych usług elektronicznych Banku Spółdzielczego w Czarnym Dunajcu, w dniu 07.12.2022 w aplikacji mobilnej Banku BSCZDMobileNet udostępniono usługę przelew na telefon BLIK. Usługa umożliwia natychmiastową realizację przelewów na rachunek ba…
  • Szanowni Klienci, Informujemy, że w związku z rozwojem usług elektronicznych Banku Spółdzielczego w Czarnym Dunajcu, w dniu 01.12.2022 w systemie bankowości elektronicznej eBankNet udostępniono usługę natychmiastowych przelewów Express Elixir. Express Elixir to: szybkość – jest realizowany natychmi…