Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

Rusza kolejna odsłona kampanii „Bankowcy dla CyberEdukacji”

Data publikacji:

Kampania „Bankowcy dla CyberEdukacji” to wspólna inicjatywa Związku Banków Polskich, Fundacji Warszawski Instytut Bankowości, Bankowego Centrum Cyberbezpieczeństwa oraz banków i Policji. Jej celem jest edukowanie użytkowników Internetu w zakresie cyberzagrożeń i budowanie świadomości, jak chronić siebie i swoich bliskich przed oszustami.

W ramach kampanii prezentujemy najczęściej spotykane formy cyberzagrożeń oraz metody stosowane przez cyberoszustów. Twarzami tegorocznej edycji zostali aktorzy Olga Bołądź i Tomasz Oświeciński.

Zachęcamy do obejrzenia filmów oraz stosowania przedstawionych rad — to proste kroki, które mogą skutecznie ochronić przed oszustwem.

Fałszywy doradca inwestycyjny i zdalne oprogramowanie (nowa karta)

Fałszywe oferty pracy – uważaj na oszustów w sieci! (nowa karta)

Quishing – uważaj na fałszywe kody QR! (nowa karta)

Przejęcie konta w social mediach (nowa karta)