Skip to main content
  • Aktualności
  • Przeniesienie usługi BLIK do aplikacji BSCZDMobileNet

Przeniesienie usługi BLIK do aplikacji BSCZDMobileNet

02-11-2022

Szanowni Klienci,

W związku z rozwojem funkcjonalności aplikacji mobilnej Banku informujemy, że usługa BLIK została przeniesiona do aplikacji mobilnej Banku BSCZDMobileNet, dostępnej w sklepach Google Play oraz Apple App Store na urządzeniach mobilnych.

Aby zachować funkcjonalność usługi BLIK, należy aktywować usługę BLIK w aplikacji mobilnej BSCZDMobileNet.
Usługa BLIK w aplikacji BS Pay zostanie wyłączona z dniem 9 grudnia 2022r.

Aktywacja usługi BLIK w aplikacji mobilnej Banku:

  • zaloguj się do aplikacji mobilnej BSCZDMobileNet i wybierz ikonę BLIK;
  • wybierz rachunek, który chcesz powiązać z usługą;
  • zapoznaj się z treścią regulaminu, a następie dokonaj jego akceptacji;
  • wybierz ikonę DALEJ i potwierdź aktywację usługi wpisując PIN do aplikacji.

Instrukcja aktywacji aplikacji mobilnej BSCZDMobileNet dostępna TUTAJ.

Grupa BPS