System SMS Banking
Z usługi SMS Banking mogą korzystać posiadacze rachunków prowadzonych przez Bank Spółdzielczy w Czarnym Dunajcu.
W usłudze SMS Banking możliwa jest komunikacja w obu kierunkach:
- automatycznie wysyłane są wiadomości (według dokonanego wyboru) informujące Klienta o:
- saldzie na począek dnia,
- zmianie salda rachunku,
- blokady kartowej,
- uznanie i/lub obciążenie rachunku,
- wystąpieniu niedozwolonego debetu,
- spłaty raty,
- zapadalność lokaty.
- na żądanie klienta w odpowiedzi na odpowiednio sformułowaną wiadomość SMS system wysyła zwrotnego SMS-a z żądanymi informacjami.
Klient wysyła do Banku, na numer telefonu wskazany w szczegółach wiadomości przychodzących z Banku Spółdzielczego w Czarnym Dunajcu – jest to numer 4455 wiadomość treści:
8792 modulo#pin#pytanie
gdzie:
modulo - modulo Klienta (numer nadawany przez Bank)
pin – nadane Klientowi przez system czterocyfrowe hasło
pytanie – rodzaj oczekiwanej odpowiedzi
Dostępne pytania:
| Pytanie Wolne środki na kontach | |
|
S |
Salda wszystkich rachunków |
|
SB |
Salda rachunków bieżących |
|
SK |
Salda rachunków kredytowych |
|
ST |
Salda rachunków terminowych |
|
SR#<NRB> |
Saldo wybranego rachunku |
| Oprocentowanie rachunków | |
|
O |
Oprocentowanie wszystkich rachunków |
|
OB |
Oprocentowanie rachunków bieżących |
|
OK |
Oprocentowanie rachunków kredytowych |
|
OT |
Oprocentowanie rachunków terminowych |
|
OR#<NRB> |
Oprocentowanie wybranego rachunku |
| Ostatnie operacje na rachunkach | |
|
W |
Trzy ostatnie operacje wszystkich rachunków |
|
WB |
Trzy ostatnie operacje rachunków bieżących |
|
WK |
Trzy ostatnie operacje rachunków kredytowych |
|
WT |
Trzy ostatnie operacje rachunków terminowych |
|
WR#<NRB> |
Ostatnie operacje wybranego rachunku |
<NRB> pełny numer wybranego rachunku
System SMS Banking po potwierdzeniu zgodności numeru klienta, numeru telefonu i kodu PIN wysyła odpowiedź.
Klient może zmienić swój kod PIN wysyłając odpowiedni SMS:
8792 modulo#aktualny pin#P#nowy pin
nowy kod pin powinien składać się z czterech cyfr. Po udanej zmianie nadawca otrzyma wiadomość zwrotną treści: „Hasło PIN zostało poprawnie zmienione”.
Bank pobiera opłatę za czynności związane z SMS, w wysokości okreśonej w taryfie prowizji i opłat za czynności bankowe.