Skip to main content
  • System SMS Banking

    System SMS Banking

    Z usługi SMS Banking mogą korzystać posiadacze rachunków prowadzonych przez Bank Spółdzielczy w Czarnym Dunajcu.

    W usłudze SMS Banking możliwa jest komunikacja w obu kierunkach:

    1. automatycznie wysyłane są wiadomości (według dokonanego wyboru) informujące Klienta o:
    •  saldzie na począek dnia,
    • zmianie salda rachunku,
    • blokady kartowej,
    • uznanie i/lub obciążenie rachunku,
    • wystąpieniu niedozwolonego debetu,
    • spłaty raty,
    • zapadalność lokaty.
    1. na żądanie klienta w odpowiedzi na odpowiednio sformułowaną wiadomość SMS system wysyła zwrotnego SMS-a z żądanymi informacjami.

    Klient wysyła do Banku, na numer telefonu wskazany w szczegółach wiadomości przychodzących z Banku Spółdzielczego w Czarnym Dunajcu – jest to numer 4455 wiadomość treści:

    8792 modulo#pin#pytanie

    gdzie:

    modulo - modulo Klienta (numer nadawany przez Bank)

    pin – nadane Klientowi przez system czterocyfrowe hasło

    pytanie – rodzaj oczekiwanej odpowiedzi

    Dostępne pytania:

            Pytanie                       Wolne środki na kontach

    S

    Salda wszystkich rachunków

    SB

    Salda rachunków bieżących

    SK

    Salda rachunków kredytowych

    ST

    Salda rachunków terminowych

    SR#<NRB>

    Saldo wybranego rachunku
    Oprocentowanie rachunków

    O

    Oprocentowanie wszystkich rachunków

    OB

    Oprocentowanie rachunków bieżących

    OK

    Oprocentowanie rachunków kredytowych

    OT

    Oprocentowanie rachunków terminowych

    OR#<NRB>

    Oprocentowanie wybranego rachunku
       Ostatnie operacje na rachunkach

    W

    Trzy ostatnie operacje wszystkich rachunków

    WB

    Trzy ostatnie operacje rachunków bieżących

    WK

    Trzy ostatnie operacje rachunków kredytowych

    WT

    Trzy ostatnie operacje rachunków terminowych

    WR#<NRB>

    Ostatnie operacje wybranego rachunku

    <NRB> pełny numer wybranego rachunku

    System SMS Banking po potwierdzeniu zgodności numeru klienta, numeru telefonu i kodu PIN wysyła odpowiedź.

    Klient może zmienić swój kod PIN wysyłając odpowiedni SMS:

    8792 modulo#aktualny pin#P#nowy pin

    nowy kod pin powinien składać się z czterech cyfr. Po udanej zmianie nadawca otrzyma wiadomość zwrotną treści: „Hasło PIN zostało poprawnie zmienione”.

    Bank pobiera opłatę za czynności związane z SMS, w wysokości okreśonej w taryfie prowizji i opłat za czynności bankowe.

    Centrala w Czarnym Dunajcu

    Adres: Rynek 19, 34-470 Czarny Dunajec
    Telefon: +48 18 265 71 96, +48 18 265 72 96
    E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Godziny otwarcia:
    poniedziałek: od 8:30 do 16:00
    wtorek – piątek: od 7:30 do 15:00

    Filia w Cichem

    Adres: 34-407 Ciche 32
    Telefon: +48 18 265 88 64

    Godziny otwarcia:
    poniedziałek: od 8:30 do 16:00
    wtorek – piątek: od 7:30 do 15:00

    Infolinia BPS

    Zastrzeżenia kart:

    • (+48) 86 215 50 50
    • (+48) 828 828 828
      (ogólnopolski system zastrzegania kart)

    Informacja Banku o przetwarzaniu danych osobowych

    Podane dane będą przetwarzane przez Bank wyłącznie w celu uzyskania odpowiedzi na zgłoszenie przez okres nie dłuższy niż 30 dni. Administratorem podanych danych będzie Bank Spółdzielczy w Czarnym Dunajcu 34-470 Czarny Dunajec, ul. Rynek 19. Dane zostały podane dobrowolnie z prawem dostępu do ich treści i poprawienia. Prosimy o zapoznanie się z pełną klauzulą informacyjną Banku, w której znajdują się także dane kontaktowe Inspektora ochrony danych osobowych w Banku.

    Pełna treść klauzuli informacyjnej

    Grupa BPS