Przejdź do głównej treści

Tłumacz Polskiego Języka Migowego

logo migam

W Banku zadbaliśmy o to, abyś mógł wygodnie załatwić swoje sprawy – również wtedy, gdy komunikujesz się w polskim języku migowym (PJM).
Dzięki współpracy z firmą Migam, oferujemy bezpłatną usługę tłumacza PJM – dostępną w kontakcie z infolinią.

Dlaczego warto?

  • Usługa jest bezpłatna
  • Nie wymaga rejestracji ani aplikacji
  • Masz tłumacza na żywo – zawsze, gdy potrzebujesz
  • Załatwisz sprawy samodzielnie i wygodnie

Kiedy możesz się połączyć z tłumaczem?

  • Na infolinii codziennie, w godzinach 8:00–20:00

Jak to działa?

Kliknij ikonę migających rąk, dostępną w prawym dolnym rogu naszej strony, a następnie wybierz odpowiedni sposób połączenia.

Połącz się z tłumaczem i doradcą – przez infolinię

Chcesz porozmawiać z naszym doradcą, ale potrzebujesz tłumacza PJM?

  • Wybierz wariant „Tłumacz PJM na infolinii”
  • Wyraź zgodę na dostęp do kamery i mikrofonu
  • Poczekaj na połączenie wideo z tłumaczem PJM
  • Tłumacz zadzwoni do nas w Twoim imieniu i przekaże, co chcesz powiedzieć

Na infolinii uzyskasz:

  • Informacje o produktach i usługach grupy BPS
  • Pomoc w bezpiecznym korzystaniu z bankowości
  • Wsparcie w obsłudze bankowości internetowej i aplikacji mobilnej
  • Pomoc związaną z zabezpieczeniem karty

Centrala w Czarnym Dunajcu

Adres: Rynek 19, 34-470 Czarny Dunajec
Telefon: +48 18 265 71 96
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Adres do e-Doręczeń:
AE:PL-50290-83810-HWTUD-18

Godziny otwarcia:
poniedziałek: od 8:30 do 16:00
wtorek – piątek: od 7:30 do 15:00

Filia w Cichem

Adres: 34-407 Ciche 32A
Telefon: +48 18 265 88 64

Godziny otwarcia:
poniedziałek: od 8:30 do 16:00
wtorek – piątek: od 7:30 do 15:00

Infolinia BPS

Zastrzeżenia kart:

  • (+48) 86 215 50 50
  • (+48) 828 828 828
    (ogólnopolski system zastrzegania kart)

Informacja Banku o przetwarzaniu danych osobowych

Podane dane będą przetwarzane przez Bank wyłącznie w celu uzyskania odpowiedzi na zgłoszenie przez okres nie dłuższy niż 30 dni. Administratorem podanych danych będzie Bank Spółdzielczy w Czarnym Dunajcu 34-470 Czarny Dunajec, ul. Rynek 19. Dane zostały podane dobrowolnie z prawem dostępu do ich treści i poprawienia. Prosimy o zapoznanie się z pełną klauzulą informacyjną Banku, w której znajdują się także dane kontaktowe Inspektora ochrony danych osobowych w Banku.

Pełna treść klauzuli informacyjnej (nowa strona)