• Western Union

    Western Union

    Przekazy Western Union to szybki, bezpieczny i wygodny sposób przesłania pieniędzy między placówki na całym świecie - usługa dostępna jest w ponad 525 000 placówkach agencyjnych w ponad 200 krajach.
    Wysłane środki są dostępne do odbioru w ciągu kilku minut od nadania. Odbiorca może odebrać pieniądze w gotówce w dowolnej agencji Western Union lub w formie bezgotówkowej za pośrednictwem bankowości internetowej, o ile usługa jest dostępna w ofercie Banku, z którego korzysta odbiorca. Bank realizuje przekazy pieniężne Western Union (wpłaty i wypłaty) w walucie PLN.
     
    Jak wysłać pieniędze?
    Konieczne będzie wypełnienie formularza dotyczącego wysyłania pieniędzy („To Send Money” — Aby wysłać pieniądze) oraz wpłacenie w gotówce kwoty pieniędzy, jaką chcemy wysłać z uwzględnieniem opłat. Aby zrealizować przekaz musisz przedstawić dowód tożsamości. Wysłanie pieniędzy za pośrednictwem Western Union nie wymaga posiadania kart debetowych, kont bankowych ani udziału w programie członkowskim.
     
    Jak odebrać pieniądze?
    Aby odebrać pieniądze, należy okazać dokument tożsamości oraz wypełnić formularz dotyczący odbioru pieniędzy („To Receive Money” — Aby odebrać pieniądze) w którym należy wypełnić następujace dane:
    • Imię i nazwisko
    • Adres
    • Oczekiwana kwota
    • Imię i nazwisko nadawcy
    • Kraj i miejscowość nadawcy

    Po weryfikacji danych pracownik wypłaci kwotę przekazu.

     

    REGULAMIN: LINK
    TABELA OPŁAT: LINK

    Więcej informacji dotyczących przekazów dostępne na stronie internetowej Western Union: LINK

    Centrala

    Adres: Rynek 19, 34-470 Czarny Dunajec

    Telefon: +48 18 265 71 96 lub +48 18 265 72 96

    Godziny otwarcia:

    Poniedziałek: od 8:30 do 16:00

    Wtorek – piątek: od 7:30 do 15:00

    E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Filia w Cichem

    Adres: 34-407 Ciche 32

    Telefon: +48 18 26 588 64

    Godziny otwarcia:

    Poniedziałek: od 8:30 do 16:00

    Wtorek – piątek: od 7:30 do 15:00

    Infolinia BPS

    Zastrzeżenia kart: +48 86 215 50 50

    Informacja banku o przetwarzaniu danych osobowych

    Podane dane będą przetwarzane przez bank wyłącznie w celu uzyskania odpowiedzi na zgłoszenie przez okres nie dłuższy niż 30 dni. Administratorem podanych danych będzie Bank Spółdzielczy w Czarnym Dunajcu 34-470 Czarny Dunajec, ul. Rynek 19. Dane zostały podane dobrowolnie z prawem dostępu do ich treści i poprawienia. Prosimy o zapoznanie się z pełną klauzulą informacyjną banku, w której znajdują się także dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych w banku.
    Pełna treść klauzuli informacyjnej – LINK

    Grupa BPS