Skip to main content
  • Western Union

    Western Union

    Przesyłaj gotówkę gdzie chcesz!

    Przekazy Western Union to szybki, bezpieczny i wygodny sposób przesłania pieniędzy między placówki na całym świecie - usługa dostępna jest w ponad 525 000 placówkach agencyjnych w ponad 200 krajach.
    Wysłane środki są dostępne do odbioru w ciągu kilku minut od nadania. Odbiorca może odebrać pieniądze w gotówce w dowolnej agencji Western Union lub w formie bezgotówkowej za pośrednictwem bankowości internetowej, o ile usługa jest dostępna w ofercie Banku, z którego korzysta odbiorca. Bank realizuje przekazy pieniężne Western Union (wpłaty i wypłaty) w walucie PLN.

    Logo WU

    Dlaczego warto?

    wygoda i komfort korzystania - ta forma przekazu gwarantuje Ci minimum formalności oraz oszczędność czasu

    nie potrzebujesz konta ani karty bankomatowej zarówno jako wysyłający przekaz jak i bedąc odbiorcą przekazu

    dostępność - wystarczy, że przedstawisz ważny dokument tożsamości, aby nadać przekaz. Możesz go sfinansować korzystając z przelewu bankowego lub gotówki

    Przydatne informacje

    Jak mogę dokonać wpłaty?

    Aby dokonać wpłaty wystarczy, że:

    check podasz imię i nazwisko odbiorcy przekazu

    check podasz kraj docelowy przekazu

    check przedstawisz ważny dokument tożsamości

    check wpłacisz lub przelejesz ze swojego konta należną kwotę przekazu i opłatę za jego wysyłkę

    check odberzesz potwierdzenie realizacji przekazu z 10 - cyfrowym  numerem kontrolnym (MTCN)

    check powiadomisz odbiorcę o nadaniu przekazu i przekażesz mu wymagany do odbioru  środków numer MTCN

    Jak mogę odebrać pieniądze?

    Aby odebrać pieniądze wystarczy że:

    check przedstawisz ważny dokument tożsamości

    check podasz kraj nadania przekazu

    check podasz imię i nazwisko nadawcy przekazu, spodziewaną kwotę przekazu oraz numer kontrolny (MTCN)

    check odebrzesz pieniądze i pokwitowanie odbioru przekazu

    Ile zapłacę za przekazanie środków?

    Tabela opłat za przekazy Western Union dostępna jest TUTAJ

    Regulamin oraz więcej informacji dotyczących przekazów

    Centrala w Czarnym Dunajcu

    Adres: Rynek 19, 34-470 Czarny Dunajec
    Telefon: +48 18 265 71 96
    E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Godziny otwarcia:
    poniedziałek: od 8:30 do 16:00
    wtorek – piątek: od 7:30 do 15:00

    Filia w Cichem

    Adres: 34-407 Ciche 32
    Telefon: +48 18 265 88 64

    Godziny otwarcia:
    poniedziałek: od 8:30 do 16:00
    wtorek – piątek: od 7:30 do 15:00

    Infolinia BPS

    Zastrzeżenia kart:

    • (+48) 86 215 50 50
    • (+48) 828 828 828
      (ogólnopolski system zastrzegania kart)

    Informacja Banku o przetwarzaniu danych osobowych

    Podane dane będą przetwarzane przez Bank wyłącznie w celu uzyskania odpowiedzi na zgłoszenie przez okres nie dłuższy niż 30 dni. Administratorem podanych danych będzie Bank Spółdzielczy w Czarnym Dunajcu 34-470 Czarny Dunajec, ul. Rynek 19. Dane zostały podane dobrowolnie z prawem dostępu do ich treści i poprawienia. Prosimy o zapoznanie się z pełną klauzulą informacyjną Banku, w której znajdują się także dane kontaktowe Inspektora ochrony danych osobowych w Banku.

    Pełna treść klauzuli informacyjnej

    Grupa BPS