Przejdź do głównej treści

Moje ID

Załatwiaj sprawy urzędowe przez własny komputer

    Usługa mojeID umożliwia Ci bezpieczne potwierdzanie tożsamości online. Dzięki mojeID łatwo uruchomisz Profil Zaufany, który jest metodą potwierdzania tożsamości w systemach elektronicznej administracji. Profil Zaufany zastępuje podpis własnoręczny składany na papierze. Dzięki temu, wiele spraw urzędowych można załatwić bez wychodzenia z domu.

    Usługa mojeID pozwala na wygodne założenie Profilu Zaufanego bez wychodzenia z domu lub korzystania z usług banku komercyjnego. Dzięki mojeID, w trakcie choroby lub w innej sytuacji uniemożliwiającej dotarcie do urzędu (opieka nad dziećmi, wyjazd itp.), korzystanie z wielu e-usług przez Internet będzie nie tylko wygodne, ale i bezpieczne.

    Szybko przekonasz się, że mojeID to także oszczędność czasu – sprawy urzędowe załatwiasz wtedy, kiedy jest Ci wygodnie, korzystając z własnego komputera.

    Dostawcą usługi mojeID jest Krajowa Izba Rozliczeniowa (KIR).

    MojeID logo

    Dlaczego warto?

    • łatwiejszy dostęp – prościej rejestrujesz się i logujesz u dostawców usług online
    • bezpieczny sposób na weryfikację tożsamości w domu, na dowolnym urządzeniu i w dogodnym czasie
    • bezpieczeństwo – zawsze wiesz, co i komu przekazujesz, ponieważ przekazanie danych każdorazowo wymaga Twojej akceptacji

    Przydatne informacje

    Jakie możliwości oferuje mojeID?

    • Potwierdzenie tożsamości – w szybki i bezpieczny sposób, wraz z przekazaniem wiarygodnych danych ją opisujących (np.: imię, nazwisko, PESEL, data urodzenia) na potrzeby zawarcia umowy lub pierwszego logowania
    • Logowanie do istniejącego konta
    • Autoryzacja operacji

    Gdzie mogę stosować mojeID?

    Usługi publiczne
    • Składanie wniosków do urzędów (np. wniosek o dowód osobisty, paszport, wyrejestrowanie samochodu)
    • Dostęp do danych (np. dane o ubezpieczeniach społecznych, informacja o punktach karnych)
    e-Commerce
    • Potwierdzanie wieku klienta (np. zakup alkoholu)
    • Dostarczanie danych niezbędnych do dostawy
    Energetyka
    • Rejestracja wniosku/formularza
    • Przedłużenie umowy
    • Dostęp do portalu klienta
    Medycyna
    • Rejestracja/autoryzacja dostępu do usług i produktów medycznych
    • Zakup leków przez Internet
    Media
    • Potwierdzanie dostępu do treści ograniczonych wiekowo
    • Opłacanie abonamentu
    Ubezpieczenia
    • Sprzedaż polisy przez Internet
    • Odnowienie polisy (Direct)

    Aktualną listę usług publicznych znajdziesz TUTAJ
    Informacje na temat Profilu Zaufanego znajdziesz TUTAJ

    Czy aby korzystać z mojeID muszę najpierw osobiście okazać gdzieś dokument tożsamości?

    Zaletą mojeID jest wyeliminowanie konieczności dodatkowego potwierdzenia tożsamości. Usługa opiera się na logowaniu do bankowości internetowej, które jest tu równoznaczne z potwierdzeniem Twojej tożsamości.

    Jaką mam korzyść z używania mojeID?

    Zyskujesz więcej wolnego czasu, który wcześniej byłby potrzebny na osobiste wizyty w wielu firmach i instytucjach w celu załatwienia spraw związanych ze sfinalizowaniem umowy, czy podpisaniem dokumentów.

    Jest to także rozwiązanie wygodne, ponieważ za pomocą kilku kliknięć pozwala w bezpieczny sposób na weryfikację tożsamości, bez konieczności wstawania z kanapy, w zaciszu domu, na dowolnym urządzeniu i w dogodnym czasie.

    Czy korzystanie z mojeID jest płatne?

    Nie. Usługa mojeID jest bezpłatna dla wszystkich Klientów indywidualnych.

    Czy korzystanie z mojeID jest bezpieczne?

    Korzystanie z mojeID jest bezpieczne dla wszystkich użytkowników. Przed uruchomieniem usługa była wiele razy weryfikowana przez Krajową Izbę Rozliczeniową – dostawcę usługi i zarazem operatora systemu Elixir.

    Poddano ją także niezależnemu audytowi bezpieczeństwa. Usługa spełnia najwyższe wymogi i standardy Ministerstwa Cyfryzacji. Dane w mojeID nie są udostępniane automatycznie. Wszystko odbywa się za zgodą użytkownika, po zalogowaniu się do banku. Zawsze wiesz, co i komu przekazujesz, ponieważ przekazanie danych każdorazowo wymaga Twojej akceptacji.

    Centrala w Czarnym Dunajcu

    Adres: Rynek 19, 34-470 Czarny Dunajec
    Telefon: +48 18 265 71 96
    E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    Adres do e-Doręczeń:
    AE:PL-50290-83810-HWTUD-18

    Godziny otwarcia:
    poniedziałek: od 8:30 do 16:00
    wtorek – piątek: od 7:30 do 15:00

    Filia w Cichem

    Adres: 34-407 Ciche 32A
    Telefon: +48 18 265 88 64

    Godziny otwarcia:
    poniedziałek: od 8:30 do 16:00
    wtorek – piątek: od 7:30 do 15:00

    Infolinia BPS

    Zastrzeżenia kart:

    • (+48) 86 215 50 50
    • (+48) 828 828 828
      (ogólnopolski system zastrzegania kart)

    Informacja Banku o przetwarzaniu danych osobowych

    Podane dane będą przetwarzane przez Bank wyłącznie w celu uzyskania odpowiedzi na zgłoszenie przez okres nie dłuższy niż 30 dni. Administratorem podanych danych będzie Bank Spółdzielczy w Czarnym Dunajcu 34-470 Czarny Dunajec, ul. Rynek 19. Dane zostały podane dobrowolnie z prawem dostępu do ich treści i poprawienia. Prosimy o zapoznanie się z pełną klauzulą informacyjną Banku, w której znajdują się także dane kontaktowe Inspektora ochrony danych osobowych w Banku.

    Pełna treść klauzuli informacyjnej