Przejdź do głównej treści
Oszuści, pod groźbą zablokowania aplikacji mobilnej, mogą próbować wymusić weryfikację danych na stronie internetowej, do złudzenia przypominającej stronę banku.

W wiadomości znajduje się link, który prowadzi na fałszywą witrynę, gdzie wyłudzane są dane Klientów. Jeśli nie zorientujesz się w porę i wpiszesz swoje dane do formularza, przekażesz je w ręce oszustów!

Pamiętaj, że nasi pracownicy nigdy nie poproszą Cię o:

  • login czy hasło do bankowości,

  • pełen numer karty i kod CVV/CVC, zdalny dostęp do komputera/telefonu,

  • podanie kodu BLIK, wykonanie przelewu,

  • instalację dodatkowego oprogramowania,

  • wpłatę lub wypłatę pieniędzy w bankomacie czy placówce banku.

Zachowaj ostrożność! W przypadku pojawienia się takich próśb niezwłoczne zgłoś incydent do banku osobiście lub telefonicznie: +48 18 265 71 96.