• BLIK

    BLIK

    BLIK to wygodny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej BSCZDMobileNet.

    Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:

    • są posiadaczami konta osobistego w walucie PLN;
    • posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną BSCZDMobileNet.

    Dzięki usłudze BLIK możesz:

    • szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania  jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji BSCZDMobileNet wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję;
    • wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej;
    • dokonać przelewu na telefon.

    Aktywacja usługi BLIK

    • zaloguj się do aplikacji BSCZDMobileNet i wybierz ikonę BLIK;
    • wybierz rachunek, który chcesz powiązać z usługą;
    • zapoznaj się z treścią regulaminu, a następie dokonaj jego akceptacji;
    • wybierz ikonę DALEJ i potwierdź aktywację usługi wpisując PIN do aplikacji.

    Płatność za pomocą usługi BLIK

    • zaloguj się do aplikacji BSCZDMobileNet i wybierz ikonę BLIK;
    • wygenerowany kod BLIK wprowadź w sklepie internetowym, terminalu lub bankomacie;
    • potwierdź transakcję w aplikacji mobilnej.

    Limity płatności dla usługi

    • aktualny limit dla transakcji BLIK można sprawdzić w aplikacji mobilnej BSCZDMobileNet wybierając Więcej > Ustawienia > BLIK > Limit płatności BLIKIEM;
    • aby zmienić aktualny limit dla transakcji BLIK należy zalogować się do bankowości internetowej, a następnie przejść do Mój profil > Zarządzanie limitami;
    • celem zablokowania możliwość wykonywania transakcji BLIK należy wyłączyć usługę BLIK w ustawieniach aplikacji mobilnej BSCZDMobileNet lub ustawić aktualny limit na wartość 0,00;
    • domyślne oraz maksymalne limity transakcji BLIK przedstawiono w tabeli poniżej.

        limity_blik.png

    Bezpieczeństwa transakcji BLIK

    • aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku;
    • nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej BSCZDMobileNet;
    • zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
      • aktualizuj system operacyjny oraz aplikację BSCZDMobileNet,
      • stosuj oprogramowanie antywirusowe,
      • stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe,
      • aktualizuj przeglądarki internetowe,
    • chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją BSCZDMobileNet i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej;
    • niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja BSCZDMobileNet.

    Regulamin usługi BLIK dostępny TUTAJ

    Centrala w Czarnym Dunajcu

    Adres: Rynek 19, 34-470 Czarny Dunajec

    Telefon: +48 18 265 71 96 lub +48 18 265 72 96

    Godziny otwarcia:

    Poniedziałek: od 8:30 do 16:00

    Wtorek – piątek: od 7:30 do 15:00

    E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Filia w Cichem

    Adres: 34-407 Ciche 32

    Telefon: +48 18 265 88 64

    Godziny otwarcia:

    Poniedziałek: od 8:30 do 16:00

    Wtorek – piątek: od 7:30 do 15:00

    Infolinia BPS

    Zastrzeżenia kart: +48 86 215 50 50

    Informacja banku o przetwarzaniu danych osobowych

    Podane dane będą przetwarzane przez bank wyłącznie w celu uzyskania odpowiedzi na zgłoszenie przez okres nie dłuższy niż 30 dni. Administratorem podanych danych będzie Bank Spółdzielczy w Czarnym Dunajcu 34-470 Czarny Dunajec, ul. Rynek 19. Dane zostały podane dobrowolnie z prawem dostępu do ich treści i poprawienia. Prosimy o zapoznanie się z pełną klauzulą informacyjną banku, w której znajdują się także dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych w banku.
    Pełna treść klauzuli informacyjnej – LINK

    Grupa BPS