Aplikacja mobilna Planet Mobile

PlanetMobile_banerHCE_700x200

Aplikacja Mobilna Planet Mobile

Planet Mobile to aplikacja, dzięki której Klienci Banku Spółdzielczego w Czarnym Dunajcu otrzymują możliwość płatności zbliżeniowej za zakupy przy pomocy telefonu, w taki sam sposób jak kartą płatniczą.

 

Instrukcja instalacji aplikacji:

  1. posiadać konto Gmail (google) i zaakceptować warunki korzystania z niego – klient wykonuje tę czynność na etapie uruchomienia samego telefonu z systemem Android.
  2. posiadać urządzenie mobilne z technologią NFC (bezprzewodowa technologia umożliwiająca bezstykową transmisję danych na bliską odległość).
  3. posiadać system Android w wersji 4.4 lub nowszej (planowane podwyższenie wypada Google w 2019 roku do wersji 5.0).
  4. posiadać aktywną plastikową kartę wydaną przez Bank (debetową lub kredytową, VISA lub MasterCard).
  5. zainstalować aplikacje Planet Mobile wyszukując ją w sklepie Google Play
  6. na urządzeniu mobilnym posiadać zainstalowaną aplikację mobilną Planet Mobile – rejestracja do Planet Mobile odbywa się z wykorzystaniem portalu www.kartosfera.pl zgodnie z krokami podawanymi w aplikacji.
  7. zalogować się do Planet Mobile. Po potwierdzeniu kodu aktywacyjnego z Kartosfery aplikacja powinna zaczytać wszystkie dotychczasowo wydane produkty kartowe klienta.
  8. wybrać kartę, którą chce dodać do płatności mobilnych.
  9. wybrać przycisk Dodaj do GPay (znajduje się pod wizerunkiem karty dla której płatności Google Pay są udostępnione).
  10. na etapie dodawania karty zaakceptować Regulamin korzystania z kart płatniczych BPS w ramach Google Pay jak również zgody formalne oraz warunki korzystania z usługi przedstawione podczas dodawania karty do Google Pay.
  11. w trakcie dodawania karty poprzez Planet Mobile aplikacja może poprosić o zmianę ustawień płatności NFC, w menu „Dotknij i zapłać”, na Google Pay. Należy zezwolić na taką operację.
  12. po zakończeniu procesu dodawania karty telefon jest gotowy do płatności. Należy pamiętać aby w sekcji „Dotknij i zapłać” w ustawieniach Android mieć ustawioną aplikację Google Pay jako domyślną jeśli w przyszłości pojawił się inny dostawca portfela na telefonie użytkownika.

Planet Mobile zawiera również funkcję umożliwiającą podgląd stanu środków na rachunku karty oraz analizę historii transakcji z trzech ostatnich miesięcy. Ponadto aplikacja posiada wyszukiwarkę bankomatów.

W celu bezpiecznego korzystania z płatności telefonem niezbędne jest:

  • Zainstalowanie w smartfonie oprogramowania zabezpieczającego (skanera antywirusowego, zapory sieciowej) oraz jego regularna aktualizacja.
  • Unikanie instalowania w smartfonie oprogramowania pochodzącego z nieautoryzowanych źródeł, w tym przekazywanego pocztą elektroniczną lub SMS/MMS. Instalację aplikacji, zwłaszcza z nieznanych źródeł powinna poprzedzać jej weryfikacja przez oprogramowanie antywirusowe.
  • Niestosowanie łatwych do odgadnięcia numerów PIN np. 0000, 1111 itp. oraz niezapisywanie kodów PIN w sposób jawny. Nie należy przechowywać zapisanych kodów PIN w pamięci telefonu oraz w innych miejscach, w których istnieje ryzyko jego kradzieży, np. w portfelu. W przypadku podejrzenia ujawnienia kodów PIN nieuprawnionym osobom, należy niezwłocznie dokonać ich zmiany, ponieważ potencjalne straty mogą być znacznie wyższe niż wynikające z limitów transakcji zbliżeniowych.
  • Wyłączanie telefonu przed oddaniem do depozytu, szatni, itp.
  • Nieoddawanie telefonu do serwisu z kartą SIM-NFC, SD-NFC, jeżeli limit płatności zbliżeniowych nie został wcześniej zablokowany.

 

Poniżej przedstawiamy link do filmu prezentującego instalacje aplikacji:

www.youtube.com/watch?v=IT0XTbtS2Qo

Twitter


  • http://t.co/uqFUkq3W
    2012.10.10
  • bm-swieradow-51
    http://t.co/uIHAcEvF
    2012.10.09

Kontakt

Zachęcamy do kontaktu z nami

 
Poniedziałek od 9:00 do 16:00
Wtorek – piątek od 7:30 do 14:00
  
Rynek 19, Czarny Dunajec

+48 18 265 71 96

info@bsczarnydunajec.pl